
Wij zijn een groep jonge mensen in de leeftijd van 18 tot 35 jaar die met elkaar in gesprek zijn over wat ons bezighoudt, wat ons drijft, wat ons leven zin geeft. Naast het gesprek dat we voeren ondernemen we ook heel veel! We bezoeken tentoonstellingen, gaan naar de film, eten met elkaar, of maken een flinke wandeling. We hebben elke maand een activiteit, waarbij ook jij van harte welkom bent!
Hoe ziet Amsterdam eruit als je de stad bekijkt vanuit verhalen die meestal onzichtbaar blijven? Op zondag 28 juni gaan we samen op pad met Maxim. Maxim is muzikant en heeft zelf jarenlang op straat geleefd. Tijdens een wandeling door de binnenstad neemt hij ons mee langs plekken die voor
Lees verderZaterdag 18 april komen we samen in Eindhoven voor een leuke creatieve activiteit. Samen met gemeente Eindhoven en de droominee gaan we onderzoek doen hoe het thema "verschijnen of verdwijnen" leeft in een kerk. Wat kan een gebouw doen en hebben voorwerpen ook invloed? We gaan in groepjes de ruimtes
Lees verder“Vaar tegen wind en tij” stond boven de liturgie van de dienst in de Geertekerk, die we voorafgaand aan ons bezoek van het Catharijneconvent mochten bijwonen. Mag ik vertrouwen als het stormt? En hoe ben ik mild voor de ander, voor mezelf? Vragen die werden opgeworpen door ds. Lense Lijzen
Lees verder